Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~nieprofesjonalnie | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany16.06.2008 @23:00:10 ostatnio na stronie16.09.2008 @19:17:19

usunęłam wszyskie digarty, bo nie mam żadnych nowych zdjęć, ani nie umiem ich dobrze robić. miło było sobie podigartować ale niestety to nie portal dla mnie.

dziękuję - Martyna.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwlittleprincessincrown.fbl.pl
digarty0 komentarze214 posty na forum3

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Kinia55    20.08.2008 @18:39:58
Dzięki za komentarz pozdro
~Arqen    14.08.2008 @20:45:24
żegnaj, baw się dobrze
~Arqen    14.08.2008 @20:41:29
Ja znam tylko Zenka spod "Samu"
~Arqen    14.08.2008 @20:38:48
przynajmniej masz talent masakryczny, ja mam nijaki o.O"
~Arqen    14.08.2008 @20:35:42
może nie jest aż tak źle
ostatnio edytowane: 2008-08-14 20:36:03
~Arqen    14.08.2008 @20:33:20
naprawdę? a może umiesz
~swistoklistek    14.08.2008 @13:51:47
Dzieki )
~takeo    13.08.2008 @22:58:51
z lidla lepszy zdrajczyni ;]
~Arqen    09.08.2008 @17:33:09
dzięki
~Arqen    08.08.2008 @22:29:47
no tak
~Arqen    08.08.2008 @22:27:57
to dziwne
~Arqen    08.08.2008 @22:25:34
szkoda, że mamy taki syf w tym Bałtyku : |
~Arqen    08.08.2008 @21:30:47
i co jak było? Ja jak ostatnim razem byłam nad morzem to tak się opaliłam, że mi potem skóra z pleców schodziła
A, i dzięki
ostatnio edytowane: 2008-08-08 21:31:26
~Arqen    04.08.2008 @21:35:19
chyba masz wakacje bo coś Cię nie ma
ostatnio edytowane: 2008-08-04 21:35:53
~KaileenaFarah    24.07.2008 @17:39:02
w jego przypadku... ładnie
~Arqen    24.07.2008 @16:15:44
dziękować
~nieprofesjonalnie    20.07.2008 @23:07:46
zobaczymy xD
~KaileenaFarah    20.07.2008 @23:00:38
As you wish Ja nadal uważam, że rysować każdy potrafi :D
~KaileenaFarah    20.07.2008 @22:56:15
E tam. Ja całkiem poważnie - trzeba próbować. Wrzuciłabyś tu - najwyżej by zjechali, ale przynajmniej byłabyś pewna, że masz rację ;p
~KaileenaFarah    20.07.2008 @22:48:12
Łooo, dzięki za spiega ;> Co do rysowania... wychodzę z założenia, że każdy to potrafi. To tylko technika i chęci - wszystko się może zdarzyć :D
~KaileenaFarah    20.07.2008 @22:45:47
Heh... czy 'fajnie' to nie wiem ; ) Mam nadzieję, że będzie lepiej :D
~KaileenaFarah    20.07.2008 @22:43:46
jak to nie? ja się w sobie zamknę przez te wszystkie 'rewelacje' !
~KaileenaFarah    20.07.2008 @22:41:23
łodavidzie! szaleństwo, szaleństwo z tymi ocenami i komentarzami... dziękuję bardzo :D
~Arqen    20.07.2008 @22:40:19
huehue a za te strony to on kupe kasy bierze tez sie nauczę!
~Arqen    20.07.2008 @21:57:58
starszy ma nawet konto na digarcie http://jcdesign.digart.pl/ ;P
1 2 3 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)
Ten użytkownik nie ma żadnych digartów

obserwowana przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt